44 件中 1 - 10 件目
年度 Year |
題目又はセッション名 Title or Name of Session |
細目 Authorship |
発表年月(日) Date |
---|---|---|---|
発表学会等名称 Name, etc. of the conference at which the presentation is to be given, 主催者名称 Organizer, 掲載雑誌名等 Publishing Magazine,発行所 Publisher,巻/号 Vol./no.,頁数 Page nos. | |||
2023 | Mutual Spillover Effects between the Brand and the Spatial Media in Arts Support: The Adjustability of Perceived Prestige Proximity | 共同 | 20240337 |
27th Annual International Public Relations Research Conferenc , IPRRC | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2023 | 企業の芸術支援の役割:アートプレイスにおける経験の共有 | 共同 | 20231009 |
第96回 日本社会学会大会 , 日本社会学会 | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2023 | How Are Art Places Used for Communication?: Multiple Case Studies of Corporate Support in Japan | 共同 | 20230920 |
EUPRERA 24th Annual Congress (Charles University Prague) , EUPRERA | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2023 | 「企業らしさ」とは何か:経営理念と組織アンデンティティの視点から | 単独 | 20230227 |
第14回 アジア・マーケティング研究報告会「芸術支援と企業イメージ」 , 日本マーケティング学会 | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2022 | The Effects of Prestige in Sponsorship on Attitude toward Corporate Brand and Art | 共同 | 2023/03/02 |
26th Annual International Public Relations Research Conference / March 5–7, 2020 Downtown Orlando, FL, USA , IPRRC | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2022 | 企業の芸術支援とパブリック・リレーションズ | 単独 | 2022/7/2 |
文化経済学会<日本> 2022 研究大会 , 文化経済学会 | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2022 | コミュニケーション・メディアとしてのアートプレイス | 共同 | 2022/10/16 |
日本広報学会 第28回研究発表大会 , 日本広報学会 | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2022 | パブリック・リレーションズの視座からみたアートプレイス | 共同 | 2022/10/16 |
日本広報学会 第28回研究発表全国大会(東日本国際大学) , 日本広報学会 | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2022 | Relationship between mutual spillover effects and consumer involvement through sponsorship of the arts | 共同 | 2022/09/05 |
the 7th Word Social Marketing Conference (Brighton, online) | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
|||
2022 | スポンサーシップのプレステージと 企業ブランドおよび芸術への態度の関係 | 共同 | 2020/09/19 |
日本商業学会第70回研究大会(拓殖大学,オンライン) , 日本商業学会 | |||
概要(Abstract) |
|||
備考(Remarks) |
Copyright(C) 2010 Software Research Associates, Inc. All Rights Reserved.